Koncept, program, profesionalni saradnici

Moramo imati vrlo jasnu sliku o tome šta ćemo i kako raditi. Napraviti dobar lokal gde je svaka stolica na svom mestu i frižideri puni pića uredno raspoređenog sa vidljivim etiketama, a nemati koncept I viziju u glavi, isto je kao imati najbolji računar u kraju bez softvera… ili imati novi BMW klase 7 a nemati gorivo… nastavite niz.

Odluka o konceptu i programu shodno potrebama tržišta

Kao i za sve ostalo, bitno je imati jasnu viziju i unapred poznavati korake koje će vas najbrže i najbezbolnije dovesti do cilja. Treba da radite ono što najbolje znate i da verujete u svoj proizvod. Nemojte ulaziti na minska polja postavljena svuda oko vas. Ako ste majstor za lokal sa dobrim koktelima, kvalitetnim vinom i groovy muzikom, nemojte ulaziti u otvaranje kafane sa rakijom u čokanjčićima I “one man” bendom. I obrnuto… S druge strane, osluškujte puls grada, tražite svoju nišu, modifikujte originalnu zamisao onoliko koliko treba ali ostanite na svom putu. Ne svaštarite. To nikada nije upalilo u ovom poslu.

Odabir pravih saradnika (promoteri, didžejevi, bendovi, razni programi)

Ovo je deo posla koji mora da uradi profesionalac. Da li ste to vi kao vlasnik-partner-suvlasnik ili vaš menadžer, to i nije toliko bitno, sve dok nije neko čiji kum poznaje sestru vlasnika pekare gde dolazi sestrić nekoga ko radi kao menadžer u diskoteci. Pravi profesionalac će razumeti vaše zelje, potrebe i očekivanja i znaće da im odgovori, a sto je najvažnije – imaće prave saradnike za obavljanje posla. Promoteri, didžjejevi, bendovi su kvarljiva roba. Ako je neko bio odličan promoter pre 5 ili 10 godina, ne mora da znaci da je to još uvek. Ako ste obožavali da jutra dočekujete uz mikseve određenog didžeja kad ste bili student, ne mora da znaci da je taj didžej još uvek u trendu. Uvek znajte ko vam je ciljna grupa I kome se obraćate.

Idi na sledeću kategoriju

11. Marketing