Marketing

Svaki segment poslovanja je bitan i ima svoju uslugu u ovoj predivnoj poslovnoj slagalici. Marketing je nešto što je u ovo moderno doba brze i dostupne komunikacije potrebnije i neophodnije nego ikada. Dostupan je i efikasan i ne preterano skup marketing. Društvene mreže dominiraju našim životima te je stoga neobično bitno biti prisutan na svim relevantnim mrežama, uvek na pravi način. Radio, TV i štampa su u drugom planu kada je naš posao u pitanju, s tim što, naravno, ne treba ih zanemarivati.

Marketinški budžet

Postoje skale i načini za izračunavanje odgovarajućeg marketinškog budžeta, ali dobro je oslanjati se i na svoj osećaj. Ako mislite da treba malo pogurati i van budžeta, verujte da to nije novac bačen uzalud. Bačen je ukoliko se ne targetira prava ciljna grupa i ukoliko se budžet ne raspodeli na pravi način.

Izbor marketinške agencije, dizajnera i fotografa

Pronađite saradnike koji razumeju vaš biznis. Ne treba vam agencija i čovek koji radi sve samo isključivo po pravilima iz knjiga. Posebno zato sto za naš posao ne postoje knjige. Neka to bude agencija ili saradnik koji voli klabing, voli dobru muziku i noćni provod. Što se tiče dizajnera, bilo da je deo agencije ili vaš izbor, neophodno je da prati trendove i da ume da ih primeni. Naravno, bitno je da vlada i tehnologijama koje će mu omogućiti da isporuci odgovarajući proizvod. Fotograf treba da ima osećaj za trenutak, da uhvati atmosferu, da se igra svetlima. Trebaju vam svestrani saradnici koji će vaš projekat predstaviti javnosti na najbolji mogući nacin.

Idi na sledeću kategoriju

12. Razvoj