Razvoj

Svako ko ulazi u posao… ili skoro svako – želi da svoj poslovni poduhvat proširi i ojača. Čak i oni koji nemaju tu ideju u početku, nakon prve uspešne sezone požele da to urade. Ponekad razvoj biznisa moze da se desi spontano i nenadano ali je češće posledica ozbiljnog planiranja. Nemojte se plašiti krupnih koraka i velikih planova. Ništa ne košta da maštate i da planirate, ali svakako, pre svakog novog koraka, ne zaboravite da se konsultujete i da istražite sve mogućnosti.

Podizanje svesti o brendu

Jedna od skupljih stavki u svakom biznisu, a svakako ona koju je najteže dostići a najlakše urušiti jeste vrednost Brenda. Imajte uvek na umu da je ulaganje u svoje ime i ime vaše firme, iako vrlo neopipljivo, zapravo nešto najvrednije što možete imati i jedina stvar koju vam niko ne može oduzeti. Zapamtite da je brend samog lokala mnogo važniji od vašeg ličnog Brenda. Treba da stremite ka trenutku kada će gosti u lokal dolaziti zbog kvaliteta koji garantuje vaš brend a ne zbog vas ili vaših menadžera.

Otvaranje novih lokala

Jos jedan u nizu dvoseklih mačeva u nasem biznisu. Ekspanzija posla je logičan sled stvari. Da nije bilo želje za napredovanjem, još bismo živeli u pećinama i lovili sekirama. S druge strane, ne zapostavljajte svoj osnovni posao, svoj prvi lokal. Napraviti pravi balans između širenja i očuvanja je prava umetnost.

Franšiza

Najlepši deo našeg posla, ali često najteže ostvariv. Dostići nivo da možeš da prodaš svoj brend I know how i da od toga vučeš profit u godinama koje dolaze, jeste zapravo ono čemu treba težiti, ako na naš posao gledamo kao na biznis.