Prodaja karata

Prodaja ulaznica je osnovni način finansiranja svakog komercijalnog događaja. Ona se odvija u više etapa i u zavisnosti od interesovanja cena se u vremenskim intervalima povećava.
Ticket servisi su najbolji način plasiranja ulaznica u prodaju. Svaki od njih ima razgranatu mrežu prodajnih mesta po gradovima u celoj zemlji, a pored toga nude i sve popularniju online prodaju.
Sa ticketing kompanijama potpisuje se ugovor o prodaji, a oni svoje usluge naplaćuju kroz određeni procenat od prodaje ulaznica.
Prodaja ulaznica sastoji se iz više faza. Faze se mogu podeliti na promo, pre sale, sale i door sale.
Postoje slučajevi kada je događaj rasprodat mnogo pre datuma održavanja i u tom slučaju određeni broj ulaznica se povuče da bi se zadržao za prodaju na samo ulazu eventa. Cena ovih ulaznica je u tom slučaju znatno veća od pretprodajne jer se one smatraju u tom momentu ekskluzivom.
U slučaju da se događaj otkazuje, organizator je dužan da refundira pun iznos cene ulaznice, a ako se događaj pomera na novi datum, organizator tada nudi dve opcije, refund ili korišćenje već kupljene ulaznice za novi datum.

Idi na sledeću kategoriju

1. Definisanje vrste eventa