Razvoj

Kompanija sa svojim eventima ima svoj put na kojem mora proći kroz određeni period planiranja i razvoja do finalne željene forme. Na tom putu dešavaće se razne promene, a ono što je bitno je da je cilj jedan i uvek isti, a sve ostalo se posmatra kao proces sazrevanja projekta.
Publika igra veliku ulogu u rastu projekta i njeno podizanje svesti je delikatan process jer se sve vreme kreira odnos sa njom, odnosno pozitivna ili negativna slika projekta u društvu.
Da bi projekat bio dobro pozicioniran, bitan je jasno određen pravac projekta, da li se radi o eventu manjeg ili većeg budžeta, da li je pristup komercijalan ili privatniji – za manju grupu ljudi istog interesovanja.
Marketinškim aktivnostima izaziva se pažnja publike, ali je sadržaj taj čime pažnja mora biti opravdana kako bi odgovor publike bio pozitivan.
Mnogo pažnje treba posvetiti vizuelnom identitetu, odnosno vizuelnom rešenju projekta koji se predstavlja kroz marketing. Odabir pravog dizajnera ume da bude težak proces jer je na tržištu dosta priučenih ljudi, ali kada se pronađe prava osoba sve postaje mnogo lakše i brzo se dolazi do pravih rešenja.
Koncept eventa definiše se i u odnosu na ciljnu grupu ljudi. Određene grupe ljudi dele interesovanje za specifičnu vrstu muzike, posebne lokacije, a samim tim i vizuelni izgled eventa mora biti jedinstven.
Odabir izvođača koji je praktično nosilac celog događaja, zahteva detaljnu analizu tržišta i ciljne grupe ljudi. Muzički pravac koji će biti zastupljen na događajima koji su pod istim brendom, mora biti definisan na samom startu. Izbor izvođača je veoma škakljiva stvar i najčešće je presudna da li će događaj biti uspešan ili ne. U sličaju kada je izabrani izvođač pogrešan, to će se odraziti lošom prodajom karata i nezanimljivim, odnosno nezadovoljavajućim nastupom.

Idi na sledeću kategoriju

6. Marketing